Yang disayangi

Thursday, January 6, 2011

kanak~kanak ribena mencari kerja

assalamualaikum....
hari ini amni nak cerita kisah kanak~ ribena  ribena mencari kerja...

ahhaha...seperti biasa amni bangun lewat..adalah dalam pukul 11.59tengaharii..awal lah tu kan???eehh!!amni da bangun ye awal subuh tu tolong umi siapkan adik pergi sekolah..pahtu sambung tidor balek..emm..berbalik pada cerita tadi,amni mencari handset bawah bantal busuk amnii..'mne nihh!!!!'puas cari'...mood bangun tidor memang macam itu kann..nak marah jee...amni tengok kat handfon
Mister Cartoon Designed Back Cover

4 message
1 misscol

'isshhhh,,siapa plak nie hantar massage kat aku'...amni bukak la massage tu

1 misscoll n 1 message 
1 message dari ain khalidah

2 message dari my cousin 'amirul izzat'


message mereka cakap hal kerja laa...seperti dirancang zty n amni..nk pergi cari awal jam 10pagi..tapi disebabkan hujan lebat kat luar tuhh..terpakse la pospon plan baik tuhh..janji punye janji akhirnya plan menjadi

::::::::
jam/waktu~230ptg/6jan2010
transpot~kereta amni
pemandu~mak amni
penumpang~amni,ain,bella
lain2~zaty kereta sendiri
::::::::

lastly dapat kerja kat inderapura resort..dapat kew???xtaw la plak....mamat tuh suruh isi borang..dapatla kan???hahhaha...

tapi!!!!menjadi masalahnya...

amni n zaty tibe2 jadi kompius nak kerja situ...
camne nih??aduii...sedangkan dah 1bandar nie mencari kerja tapi semua kena shif malam..aduii....

dimana lagi tempat yang menarik untuk kami????????????

~tamat~

yang terlibat dalam acara kanak2 ribena


 
amni
  
ain khalidah
  bella  
 shazwan@keceng (pencadang kerja kat ctu)

thnx u all...(^^,)

4 comments:

ifwat SAHAJA said...

jangan bila dah syok pegang duit sniri nati takmau belajar pulak :)

zafira_nur said...

eh amni..
ha cm bes jew at indrpra 2...
kjew pew?
asl ta nk lak..
ok la 2..

Pembawa_Wacana said...

Keje-keje jugak....:)

MiZi said...

mizi perlukan bantuan

http://contengcorner.blogspot.com/2011/01/aku-tak-berniat.html