Yang disayangi

Saturday, February 19, 2011

bloG aMni bUsYUk??saMpai hati aWak!!

Assalamualaikum....
'salam' yang tak penah lengkang dalam belog amni ni..heheh..

wahai korang-korang semua...
korang mesti perasan kan  amni jarang-jarang taip entry..<--ayat poyo

apa?korang tak perasan??hahah,sebab korang jenguk sekali je belog amni pastu dah tak da.. 'maleh r tgor korang dah'.....(=_=)merajuk**

okeh2..amni tak kisah pon sapa nak jenguk ke tak..yang penting hubungan silaturrahim antara kita jangan terputus k..*JANJI*..



hari ni amni nak cerita sikit pasal belog amni ni...ramai dah yang tak nak singgah sebab belog amni dah busuk..ya ke??hahahah..memang betol..sebab apa??sebab entry sebelum ni pasal gambar jijik..<--klik sini kalau tak tahu...orang pon jadi tak lalu nak datang sini..betolkan??..

sila jawab ye!!kalau tak amni sekeh pale  korang semua karanng..<--gurau2 manja

ok..berbalik pada CHAT FACEBOOK amni tadi tu..beliau tu bukannya sesiapa...member sekolah amni dulu gak...tak kesah laa..memang amni tak kesah orang tegor amni..suka apa..bukan ke menegur itu baik dari tak menegur??sekurang-kurangnya dapat mengubah kita menjadi lebih baik..kan3??anguk cepat!!

amni  memang suka tgok menda2 pelik camtu...sebab tu amni bloglist blog  mereka ni
::
::
::
::
\/

dan


dan ini


dan banyak lagi...

barulah dikatakan mencabarkan???ni tidak..tengok sikit teros tak lalu...



syuhadah kata belog aku busuk kena sembur febreeze...
cuba korang semua tengok belog dia..BERSEPAH..
((AMNI TAK CAKAP TAPI DIE YANG OMONG SENDIRI))



heheheh...jom terjah ramai2..



pssst---->syud..hahahaha...jangan mara..frend 4 ever..

nak tanya pendapat korang r..betol ke apa yang beliau katakan ni???dan cuba komen sikit belog amni..adakah tidak matured dengan header begitu rupa??


!!!header ni lawa tapi amni nak yang baru!!!..eheheh

ok,amni amat menghargai komen2 kalian semua...!!

muuaaahhhhh!!!!





28 comments:

amny.. said...

mne syud ni???????

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

wehh..aku tao header aku xlawooo..jgn la hina aku cam gtu skaali (mcm sadis sgt menda ko tulis tu..haha)....

miss shark said...

oi..publish ar pasal aku..ni tak..pasal syud jerr..ta mao chat ngn kau dah (muncung 2 inci)

amny.. said...

Nurul Syuhada Bt Hasri >> lawa ap??dari header ak yg agk2 xmatured nii

amny.. said...

miss shark >> aku nk taip psal mnde ko??

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

shark ko taip psal dy suke cari pasal yg xpasal2..hahahah

miss shark said...

dear amni : ta pe lah, tak yah tulis sal aku..sobb..sobb :p

dear syud : apa? aku x suka cari pasal. aku suka cari makan ~

aLieF si Muncung ManiS said...

amni,,amni memang jahat..pasal gambar jijik itu hari,,adooii...taklalu alief nak makan..huhuhuhu..dan alief sokong apa yg syuhada ni ckp..btw,alief knal shuhada ni..kwn blogger baru alief..dia minat bab2 gambar kan??kan??

amny.. said...

wahai alief yg ku sayangi >>>

heheheheh..skong ye???alaaa..bru je skit..ni alief nk bckup die la 2...

sob3..:'(

xpe2..amni xwat da pasni..ehhehe

amny.. said...

miss shark >> nty ak tulis laa..eeh taip bkn tulis..

Nurul Syuhada Bt Hasri >> bgus gk enrty sal ak kt blog korng..ngeh3..

aLieF si Muncung ManiS said...

hahahaha..alief gurau je..amny punya blog kan??post je ape2..yg penting amny happy..alief gurau je la..saje je nak usik amny..hehehe..mcm tak kenal alief je..aliefkan suka main2..

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

erk..tk tau nk komen aper... @_@ tk bole mkn la pasni..seriauu truss.. uhukss %@#$%^

amny.. said...

aLieF si Muncung ManiS >>

,,.amboi kt belog shuhadah bkn maen memuji..hehehe


ermm..

taw da alief ske mgusik..entry blog alief pon amni da dapat tw alief ni cmne orgnye...huhuhu..thnx alief..

amny.. said...

♪..aq[daN]pUteraku..♪ >>

ok2..pasni xwt da entry 2..hahahaha

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

o0o0..patot laa aku tersedak jer minum milo panas xd..korg ngumpat kawe yoo..hahah

amny.. said...

Nurul Syuhada Bt Hasri >>

ko ni...mne ade la..heheheh...

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

lalalaaa

EB said...

Amni busyuk ek???
Lau jauh2 mmg busyuk..
Lau dkt2 x.. hohooohooo...
Eb x sombong la.. huuu T_T

Shima Hishamuddin said...

mmg post ari tu sgt menggelikan la haha

noraim said...

a'ah, terkejut tgk gmbr sblm neh. geli kot. dr mane lah amny dpt. hihi.

amny.. said...

EB~~hehehehe..amni gurau jepp..sje trjah mmbe blogger..(^^)

amny.. said...

Shima Hishamuddin >>janji xnk wat dah..tp lau batin xthan nk wat gk!!

noraim >>hehehhe,geli ke??tu bru thap 1 tuh...

roxybelleiyramethyst said...

hahahaha...cik amni nie gle chumel laaaaarrrhhh!!!~ hahahahha...xpe...eiyra xgeli lg kalau cmnie...de gambar mayat2 y potong2 tanpa pakaian tue geli sket la...tp okiesss je lame2...hehehhehe -sokong cik amni!~hehehehe ^^-

amny.. said...

roxybelleiyramethyst >>toceh2...ade gak yg skong amni...huhuuhhu..amni pon ape2 nk skong cik roxybelleiyramethyst plak..

nggeeh3...(=_=)

misSbLurRy said...

klo pix biasa2 ok g
klo yg pix eksiden mmg xkan tgk

shahsyaz said...

eeeiiiiiiiiiiii, delete je lar entry bwh neh..geli nk scroll..

hehehhe..

amny.. said...

misSbLurRy >hehehe..setuju2!!

shahsyaz >>ayooii..xkuat smngat..hehe

ZORA said...

haha..:P