Yang disayangi

Thursday, March 3, 2011

pergi jumpa misha omar..:)

Anyway,bosan laa 2 3 hari ni...sebab tu tjuk entry pon tah pepe..

aku mahu pencen wat sementara berblog ni..bley tak??huh!!konfem ramai angguk..


takpe,sebenarnye aku nak buat perubahan sikit dalam belog aku ni...

first--- >panggilan amni bertukar aku(tapi law terguna amni gak takpe an???)

second ---- > template hijau bertukar pink

third ----- > malas nak taip entry tapi nak berblogwalking


bosan ni pergi belek album lama...tengok pixcha2 yang dah rapuh dek usia..

terjupa 1 pixcha ni...(2004)
::pix scan::

aku yang pakai baju pink tuh...nampak??hehehehe...anyway segan laaa nak tunjuk muka dalam pix ni,time ni aku tengah chubby,dan mesti korang takkan percaya itulah aku sebab ketara perbezaan dahulu dan sekarang..kih3..

dan yang tengah tu kak misha omar..korang mesti tak kenal kan??tak pe..

dan yang tepi kanan tu kazen aku..sekarang da besar(form5 suda)..

beza tak??heheheh



time ni misha omar tak glemer lagi..so time ni aku dan kazen2 p beraya umah dia..sebab rumah misha omar sebelah umah tok aku je kat kubang kerian kelantan..

tapi sekarang susah giler nak jumpa dia..kalau jumpa pon..jumpa family dia jep..

yelaaahhh kaannn dah jadi artis..mestilah asyik buzy je..

(T_T)..sob2..sedihh

::aku mahu promote blog orang plak,:::terjah beramai2::





psstt....thanx sudi membaca..:)








19 comments:

Anonymous said...

waaaaaa,,,jelesnye..jiran umah artis!!!:'(

miss shark said...

wooo.. amny, kau buat perubahan dramatik, drastik uhh.. asal nak tukar penggunaan bahasa diri kau? kau buat la review blog pas ni.. (wahh, macam blog aku je!)

amny.. said...

review cmne???

miss shark said...

ala.. kau macam promosi blog org..ala2 org yg review movie tuhh.. kau cerita sikit2 sal blog yg mnarik tau..

duniaku said...

cumey.. ai luv it~!

amny.. said...

miss shark >> ok..no hal laa

duniaku >> thnx dear.

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

gune 'aku : sebab amni rawk macam aku..

pink layaout : amni hangat bercinta !

ske bw : sebab nak diet ! hahahaha !


pic 'mandi manda aka smpan bocor' mane???lalalalala

amny.. said...

ahhahahahaha...ko ni syud!!

pix mndi mnde ak da ltak kt goggle!!

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

aku seacrh skrg jugekkk!!

sarah mohamad said...

amni orang kelantan eh? sama mcm saya lah. teeheee

Anonymous said...

btw..sepupu awk sgt cumey..:D

amny.. said...

huhuhuhuh...

k h a i r i y a h said...

nak ugak ! hehehe

r-5 said...

pergh~ amni jumpa orang femes tuh~ hehe. biasalah susa jd orang femes kan? macam amni yang femes ni. hehe

amny.. said...

uhuhuhhu..:)

aLieF si Muncung ManiS said...

amny!!! alief baru tahu..rupa2nya misha omar org kubang kerian kelantan...amny,pink lagi cantik dari hijau..huhu..

amny.. said...

aisey..:D

thnx alief..

amira izzah said...

hahaa....nak amik gmbr ni...kelakar muke mase kecik..adoii....

amny.. said...

yyayahhh..amek laa