Yang disayangi

Wednesday, April 13, 2011

coNtEsT KeNaNgAn zAMaN SeKoLaH...

setelah beberapa hari aku xupdate akibat kemalasan..

harini aku update gak !! berani sungguh orang ni tag aku !


syaratnya kena buat entry tentang pengalaman sekolah rendah aku dulu..

eheemm..
aku xtahu nak start dari mana sebab aku xbanyak cerita semasa aku sekolah rendah dulu..
sekolah menengah banyaklaahh..hehehe..aku harap korang sudi baca tanpa skip..^^

cerita ni berlaku semasa aku darjah 2,
aku xingatlah perangai aku macam mana dulu tapi agak2 liar laah kot..
ada 1 hari tu,guru kelas aku ni nama cikgu Juwita,dia suruh kitaorang kemas stor sebelah kelas kitorang jee..aku ni memang pemalas...ye2,,aku mengaku,.aku dari dulu malas..xde ape yang rajin,so,dengan berat hatinya aku dan member2 kelas kemaslaahh..faham2lah keadaan stor tuu..amat berabukk..grr!!aku memang xsuka situasi tu..aku banyak buat keje yang simple2 je dalam stor tuu..tiba2 ade pelajar perempuan menjerit.."lipas..lipas!!"..aku yang memang berdiri kat pintu senang laa nak keluar..hahaha..(bangga)...kelam kabut gak aku time tuu..aku memang takot gila lipas..bila dah siap tu..cikgu bagi rehat..aku kembali semula dekat tempat duduk aku.."erkkk!ada rasa lain laaa kat getah kain sekolah aku..grrr!! lipas...!aku xbagitahu pon member2 aku..jadi budak baik plak aku aritu(senyap je)..lipas tu diam je dalam kain aku!!siott lipas !bila aku sampai rumah..cepat2,aku cabut kain..perhh!!lipas dah mati..lemas kot !!padan muka ko,lipas!

pengajaran : lipas suka orang yang malas! 


aku nak tag

dan seperti biasa sesiapa yang terbaca entry ni..anda ditag..

nak join klik sini
due date 17.4

p/s~ mood nak terjah blog orangg !!!seranngggg!!


46 comments:

Shamsuddin Amin said...

aduh...
ak ade kengan yg paling memalukan...
naseb time tu kecik lg...
x der rase malu pon... =P

nur ikhyar dee said...

sure lipas2 lain tak berani gangu amny dah kan? :)

FurBall said...

tengah hari???ahahahaha..okeh...sat g aku cuba buat cte menarik..eyh..silap.ingat balik kenangan lama..jejeje

FurBall said...

jap..lipas tuh mati??pada asal nya hidup kan??ko jgn ckp mandi pon malas..tuh sbb nya lipas tuh mati..ahahahah~_~

miss shark said...

sedih aku dengar lipas tu mati. sad ending ni. kahkahkah..

adan said...

hahaha.. sy rasa lipas tu lemas dengan haruman student kemas stor.. hahaha ^_^

Wafiy Suzly said...

aku tak baca kot yg bawah tu.. haha

Dekcik said...

hahaha....leh plak tahan biar lipas 2, klu dekcik xsenang duduk, pg toilet terus buang...eeeuuu..geli kowt..

kay_are said...

xyah cakap pun dah tau amny ni pemalas.. lol!! ish ish lipas pun takut.. tapi, kesian nye lipas... amny pembunuh!! =P

Nur Liyana said...

hahhaha..cikgu juwita??wah nama!!!hahhhaa


pergh..bawak lipas smpai balik kot..hebat2!!!hahhahha

konfem lipas makin suka!!!hahaha

naim said...

:-0


dahsyat!! hehehe

apik pehe said...

amni wehhh..apik x cian kt amni..tapi apik cian kt lipas...
aduhyaiii..
mati kesesakan dengan haruman semerbak tu..

cik hemo hemo said...

pendek umo lipas tu . tu semua gara gara amni . adesss . bhahaa.

mykhalis said...

khalis yg terbaca ni kene join gak ke?hehe..

tapi sesian lipas tue.. kat mana la dia tersepit agaknye

Nuar said...

zaman nakal...mlas nk smb certa nanti mrjuk lak

ApiH said...

lipas tu sesat kot.. gelap kan... heheee...

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

ok...blog ni sgt ceria
i follousss!!!
hahha

jap lagi i bace entry ek
hahaha

aCap, ke blogku

Firdaus Kasim said...

hehe.. x de apa yg nk dimalukan kalo kita budak kecik lg.. hee~

Entri paling hot :
6 ciri blog yang bagus"

NoRMa aZurA iSMaiL said...

hehehe...geli tu...ader lipas...seb baek x merayap-rayap

~::KUYA HARIS::~ said...

mahooo join jugak laa XD nak kngsi cerita lamar member jadik husband in future time sek rendah.ahahaaa ^^

ayie said...

haha the moral of the story jgn lari cam lipas kudung..hehe

~::KUYA HARIS::~ said...

amny..nak join tp tgh sibuk kjar dateline pojek ni.huhu..nanti sempat sy join.hehe ^^

amny said...

Shamsuddin Amin >> ape die?? ceciter2..^^

amny said...

nur ikhyar dee >> lioas tu da matii..tah sekarang da reput..haha

amny said...

FurBall >> aku mandi memang rajin..haha

amny said...

miss shark >> eleehh..ko bukan nak kesian kat aku !

amny said...

adan >> bau stokin leer tuu..^^

amny said...

Wafiy Suzly >> ko lagi malas dari aku !

amny said...

Dekcik >> amni tkot..mne la tahu..tbe2 lipas tu tbe2 terbang..hahah

amny said...

kay_are >> amboii..bukan kesihan kat aku !

amny said...

Nur Liyana >> tkot nak bukak kain kt skolah..hahah

amny said...

naim >> memang dasyat !!

amny said...

apik pehe >> amboi..semua org xkesihan kat amnii..T__T

amny said...

cik hemo hemo >> ni sorang agi..bukan nk kesihan kat amni..:'(

amny said...

mykhalis >>haha..kat kain..lol!

amny said...

Nuar >>hahaha=P

amny said...

ApiH >> ahah..lipas tu gatal laa

amny said...

asyrafNAKjadiLEBIHbaik >> yup2 tq^^

amny said...

Firdaus Kasim >> setuju tu..^^

amny said...

NoRMa aZurA iSMaiL >> itula pasal..law x..mejerit amni!

amny said...

~::KUYA HARIS::~ >> yeaahh!!jom join..!!

amny said...

ayie >> hahaha..ade kne mgena ek??

Ainnur Afiffah :) said...

haha.. kelakar la amni.. nape tak buang time tu jugak? lemas lipas tuu.. hehehe..

hafiz hafizol said...

Hahaha.. gila punya lipas.. Nway gudluck okeyh..lalalala

cik nurussalwa said...

as'salam amny, uniknye cerita awk ni..
n kesian lipas tu.. apekah dosanya??
hehe~

neway, thnx join n maaf lamat dtg check en3.. bizi siit dgn assignment
pape pun, all the best ye.. penilaian kontest sdg d jalankan.

=)

amny said...

^^