Yang disayangi

Sunday, April 3, 2011

otak dijangkiti virus malas !


xtaahu nak taip ape !!

idea please !!!

oke tu je ..

chow !!

opss !! lupe nak bagitahu..

aku ade buat bloglist baru..

sape yang rajin mengomen tu..aku masukkan lah dalam list aku..

mungkin ada yang tercicir... 
(sila bagitahu ye kalau anda rajin m'gomen tapi xde dalam senarai)

bloglist tu aku akan sentiasa update..^^

ok.. thanx sebab sudi baca entry yang agak melalut ni !

:::
::
::

p/s ~ bluurrr ! =_="" ( sebenarnye malas tahap gaban ! )

13 comments:

miss shark said...

pohh.. pemalas T_T hehehee.. mana blog aku? ohh, nasib ada. kalau tak...............

Amiey White said...

saya pun baru lepas rawat virus malas saya hihi :D

cik hemo hemo said...

hohehohe.. memang mak cik pink la.. ekeke

~::KUYA HARIS::~ said...

sy pulak dijangkiti sakit malas buat xciment.haha XD

eh..sy ada masuk dlm list blogger amni laa.mekasih ya :) hoho^^

ayie said...

hehe sama la..kekadang malas nak update sebab tak ada benda nak share kat blog

Wafiy Suzly said...

aku pon malas, uwaaa

pstt, aku mmg kacak! haha

apik pehe said...

jangan malas2..kena rajin2..hehe

apik ader apik ader..thanks amni..hehe

sirap merah said...

wahaha.. ko neyh..
padahal aq pun ta lme ta update! hehek

nur ikhyar dee said...

ish ish ish...awat malas nie.....

hehehe

mykhalis said...

hehhe,,jgn malas2..kite kena rajin..tapi hari ni khalis malas jugak..ada 1 entry je kot hari ni..hehe

Ada apa dengan DARA

ayie said...

ala result spm teroook..huhu

NaNaoSaKi said...

thankz yer masukkan saya kt bloglist awk :) tp knape kt si cantik?? :p hakhak.. awk mna pnh tgk rupa say pn :p

Qaseh dalia adelia said...

qaseh pun ade virus ni jugak hr ni ..mesti terjangkit ni haha