Yang disayangi

Wednesday, April 6, 2011

perbezaan bilik anak bujang dan anak dara..

harini aku nekad dah xnak taip entry...nak blogwalking je...tapi hampehhh!!

hati nak gak menaip !! xkira2 !

so,berbalik pada tajuk..harini aku nak cerita sikit pasal bilik lelaki dan perempuan !

selama aku hidup ni lah kan..banyak sangat aku lihat perbezaan bilik lelaki dan perempuan...
kalau aku pergi rumah sedara mara aku,kat situ pon aku boleh lihat perbezaannye..
dulu time aku stay kat asrama , bilik budak lelaki macam &%@#$ ...
( ops ! aku bukan pergi curi2 masuk asrma lelaki,,tapi aku sebagai pengawas dulu aku tahulah bilik lelaki camne)

biasanye bilik perempuan ni la yang ok nye kan ? kan?...



bilik orang bujang ( @_@ )



 /\
::
::
~baju seminngu xbasuh (dok perap dalam bilik)
~bau bilik agak menganggu persekitaran !
~malas mengemas 


bilik anak dara ( sejuk mata memandang


/\
::
::
~sentiasa kemas
~bau bilik yang melenakan !


haaa !! dapat beza x??

hohoho...
jangan marah bagi jejaka di luar sana..xsemuanya bilik lelaki macamni kan?kan?
ni pendapat aku je....

sebab bilik abang aku macamn kat ats tu bila dia balik dari study dia..
ahhaha..( kantoi suda bilik abang bersepah )



45 comments:

azrijohan said...

hahaha..
maybe btol gak
bilik laki camtu..
lgi2 tyme2 xzam or ad pape hal yg important..so,xde mase nak kemas
btw,cool pe gtu..kn kn?







azrijohan.blogspot.com

amny said...

azrijohan >> haisshh....ade je mase..kenapa perempuan bley kemas gak walopon tme tu memang mggu agak buzy ??hahahha...senang2 cakap je r laki malas nak mengemas kan2..???ehheh..

miss shark said...

bilik aku macam kau lukis yang first tu (tapi kemas sikit la). tak de nye kaler pink2 bagai ni.

hahaha. sampai perihal bilik kau pikir kan ye?

Raji berkata said...

ini sexual harrasment nih..
hahahaha

cmner kau taw owh blik ak cmtu =.=

Shamsuddin Amin said...

erm...
tau2 jer amny ni... haha
ni mesti
bilik amny kemas n sejuk mate memandan...^^

KizZ said...

Hehehe...comelnya lukisan tuh...Kiz suke...

apik pehe said...

haha..amni..tu dah melebih tu..hahhaa
ader lak budak laki pakai spender pink..haha

NoRMa aZurA iSMaiL said...

hehehe...comel jew amni lukis... :)

Ainnur Afiffah :) said...

hehe ,setuju setuju .
sgt jelas seperti pbezaan bilik sy & bilik adik laki sy .hihihi

d_LA said...

comey spender tu..kaler pink lg..haha..sidai kat tingkap lak tu..mmg terbaekkkk...

**::CIKNUURUL::** said...

waahhh,open trus blik boy cmtu,.haha,.mmg btol pon amni,.huhu,.yg xtahnnye,trgntung sne sni tuuu,haissh,sume bnde nk gntung kt dnding,.blik gurl,suke letak comel2,.sgale brg msti letak kt sudut2 die trtntu dn nmpk kmas,.hehe,.

nur ikhyar dee said...

oh..bilik saye macam bilik budak lelaki...bersepah and malas nak kemas!

hahahaha
terbongkar suda...

mykhalis said...

hahha.. saya marah tapi setuju..itu zaman bujang.. skrang tidak lagi..hehe

Tips supaya blog sentiasa diingati

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

Cik Cempaka said...

Haha....

Besh ahhh...

Betol tu, bilik orang bujang (lelaki) memang camtu..

mie said...

bilik gue memang camtu..
tapi xde gambar awek pun..
heheheheeee

RemyRamdan said...

kuang asam amni...ko kutuk aspura eh....

btw..ak nk tye sal dorm laki tu...
1)apsal atas lantai de tulisan...tak penah jupe ponn...
2)apsal kepale katil senget@katil senget sebelah....
3)tingkap da tukar eh???cantik laa....

hhahha...kite pernah skola same ke????cam kenal jew...

Henry Zackery said...

bilik sy x mcm 2.. bilik sy kemas..hehe :)

GEMPAR !! Justin Bieber Kena Belasah

naim said...

huhu

kita bako jerk.. haha

nice entry. tapi bilik naim tak macam di atas. huhu

kita back upx2

:)

Wafiy Suzly said...

bilik aku kemas, lalala

kay_are said...

tipu!!! selain dari baju sangkut kat tingkap.. yang lain sume kemas ok, x caye nanti letak bukti.. =P

adan said...

bilik sy ada sangkut pakaian kat belakang pintu... ^_^

lepas bangun tido je perkara pertama sy buat kemas tilam..

il ya na said...

haha org laki2 mmg xsenonoh. hehe jgn marah naaa org laki2.

FurBall said...

bilik aku kat hostel seperti di atas..tapi bilik aku di rumah seperti di bawah..ahahaah...~_~cane plak???dara bukan bujang pun bukan..ap ek???

zora said...

sy sokong..hahahaha..itulah realitinye..:P

Qaseh dalia adelia said...

betul2 bilik laki bersepah .. haha

hafiz hafizol said...

Muehehe... eerrr... no komen.. Lalalala

NaNaoSaKi said...

hakhak.. btol!!! blk adik lelaki saya pn mcm tu jgk.. besepah giler.. tp bla time die mngemas.. mmg kemas gila2.. tp tahan la kot lam 2 hari cmtu... pastu besepah blk.. tnggu sbulan 2 plak br die nk kemas blk..

amny said...

miss shark>> aku giler kat warne pink..haha

amny said...

Raji berkata >> aku tahulaa...laki lbeh kurang jee..

amny said...

Shamsuddin Amin >> mestila..blik amni sentiasa cool..!!^^

amny said...

kizz>> thanx..^^

amny said...

apik pehe>> hahha..xde ke laki pakai warne pink??

amny said...

NoRMa aZurA iSMaiL >> thnx..^^

amny said...

Ainnur Afiffah :) > setuju skli..^^

amny said...

d_LA >> lelaki..memang cmtu..^^

amny said...

**::CIKNUURUL::**>> lelaki ni memang dasar pemalas btol..hhehhe

amny said...

nur ikhyar dee >> kantoi3...nak bagitw org la..~~hehhe

amny said...

mykhalis >> xaci..da ade isteri..uhhuhu

amny said...

Cik Cempaka >> setuju2..^^

amny said...

mie >> ye2 je..=P

Dayana AZ said...

aww cute sgt bilik anak dara tu!

Dekcik said...

haha..mmang ppuan rajin kemas bilik..

amny said...

RemyRamdan >> mane ade...hahahaha..memang jelas kan aspura memang kotor kan...ngku je r..

amny said...

Henry Zackery >> keraguaan melanda...heheheh..ye2 je..

naim >> ye dok...xpecaye2..haha

Wafiy Suzly >> susah aku nak percaye blik lelaki kemas..:P

kay_are>> haaa..mne bukti ??xberani r tu..ckp je lebeh..ehhehe

zora>> sah2 blik anda cmtu..haha




adan> time pagi je kemas..time ptg haprak kan2??

il ya na >> sokong2..


FurBall >> aku plak kompius..hahaha =_="


Qaseh dalia adelia>> blik pmpn pon ade je besepah..^^

hafiz hafizol?? no komen??blik besepah r tu..hohooh

NaNaoSaKi>> sme macam blik abang2 amni..

amny said...

Dayana AZ >> minah pinky..ohoho


Dekcik>> rajin macam amni r..^^