Yang disayangi

Friday, April 1, 2011

setelah 3bulan aktif bebelog ......

alhamdulillah..

 3bulan AKTIF bebelog...


aku start bebelog ni start 2009 tapi buat pravasi... !!

tapi december 2010..
baru aku mula aktif bebelog secara open ^^

time follower aku ada beberapa ketul dulu..
aku xtahu macamne nak cari member blogger..

blog bro Ben Ashaari banyak membantu aku,
walaupon aku selalu jadi silent reader die..^^

akhirnye...bro Ben follow gak blog aku yang agak2 xmatured ni..
hoohhoohoh..


selok plak aku nak cerita pasal bro ben follow blog aku..
korang mesti dah berzaman kurun die follow..ahahaa..

xpelaa..aku tetap bangga dengan pencapaian aku sekarang ^^

53 comments:

wanimira said...

tahniah sebab abg ben follow kaw . feewwiitt :P

Wafiy Suzly said...

dah agak, teeetttt. haha

kay_are said...

aku menyampah! huh <-- dengki tahap tinggi.. congratz amny comey =P <-- salahkan miss shark tu

miss shark said...

hahahaa.. aku punya blog bill gates selalu baca. tak kecoh2 pun.. ok, aku tipu =='

err, kay_are.. hahahaa..amny memang comel lahh..

cik hemo hemo said...

whoa. terus kan berblog secare aktif tau. suke baca entri amni..

hehehe.


nak jadi pengikut setia amni. ececece.

**::CIKNUURUL::** said...

ooo,kne tggu sribu dlu la,bru bley jd cm amni,.bru abg ben folo,..ehh!,.tak tak,ampon,..hehe,.

nama saya shah said...

hehe...

follow me...i follow u...=)

ayie said...

wow sifu blog follow die..conrats..

Khuzrin Kamarudin said...

wah.. kagum!!

saya_arief said...

sangat meriah.
da seribu ++ tu..
tahniah2..

apik pehe said...

wahhh..hebat 3 bulan dah dapat smpai seribu lebih..hehe

Nas Adila said...

tahniah , ramai betul followers XD

Raji berkata said...

woahhh ak bertahun juga lah bru merasa owh =.=

Apple said...

wahh hebat tu.. follower dah ramai nt boleh la review blog org lain kan..

Farhan Zulhusmi said...

:-)
keep it up erk.....good2.....sy suka org yg saling support antara satu sama laen....

Shamsuddin Amin said...

caye la amny...
ak ni dah bertahun
bru je cecah angka 100 follower...^^

elianesuriane said...

congratz amny...!!

3 bulan bley dpt 1000++...!


teroskn brbelog...!!

nama saya shah said...

daasyyiiiaaaatt deh.....=)

jalan2 makan angin disini...;)

shahrul said...

fuyooo...bes gile,da ade 1000++ followers dlm 3bln...sy da stahun lebih, tapi cipuutt je...sedey je.. singgah2 la ye..

My Blog =)

nora said...

pewittt abg ben arrr
*conferm pasni senyum seminggu tanpa henti ni :p

ENTRY HOT : Nak Merajuk

Henry Zackery said...

fuuyyoo... bro ben ashaari follow :) terbaek :)

Apabila Kartun Wujud Di Dunia

NoRMa aZurA iSMaiL said...

tahniah...bagus tol...

mykhalis said...

hebat ahh.. dah beriban dah.. tahniah.. anda memang peramah..sbb tue ramai orang follow amny..hehe

hottest entry di blog khalis :
Bila isteri curang dan kantoi

Makna disebalik kata-kata seorang perempuan

Firdaus Kasim said...

awk, bg la tips skit mcmana dpt follower byk? sy pun aktif blog 3 bulan tapi dah jauh ketinggalan dgn awk.. awk pernah buat contest ekh

Ini bukan April fool ok
Ubi kentang berbentuk manusia bogel

Miss Tira said...

Tira masih baru dalam dunia blog. Belum layak nak komen apa kekurangan blog orang lain. Ini kerana blog Tira pun banyak kekurangannya juga. Haha.

nur ikhyar dee said...

follower seribu lebih...
mantap la amny...hehe

amny said...

wanimira >>hoho..xde makne nyee.~~

amny said...

Wafiy Suzly >> ko yang pakse !!hoohho

amny said...

kay_are >> sabo3...ko ni...ak ad lbeh sket ko menyampahh..hahhaha

semestinye aku comey..hohoho

amny said...

miss shark >> udoh2 la ko timbul kontrovesi !!

amny said...

cik hemo hemo >> toceh2...tanpe cik hemo2..sape la amnii..T_T

amny said...

**::CIKNUURUL::** >> hehehe..ngarut je r..ade je follower xsampai seratus pon ag..bro ben folo gak..^^

amny said...

nama saya shah >> hoho ^^ ok3

amny said...

ayie >> ahhha..welcome2..(bangga sat)

amny said...

Khuzrin Kamarudin >> kagum kenapa?? dah2..kembang 1.2inci da ni..^^

amny said...

saya_arief >> xde la meriah mne ^^

amny said...

apik pehe >> ish..xdela..sblum tu da ade follower da..^^

amny said...

Nas Adila >> welcome&&

amny said...

Raji >> aku mybe bab wat contest kott..uhuhu

amny said...

Apple >> review???xreti sangat la nk review blog org..

amny said...

Farhan Zulhusmi >> ^^ suka gak..

amny said...

Shamsuddin Amin >> ko kena rjin bw laa...

amny said...

elianesuriane >> hahah..insyaallahh ^^

amny said...

nama saya shah >> kat blog saya xde angin laa..^^

amny said...

shahrul >> rajin2 la bw...^^

amny said...

nora >> xdela smpai cmtu skli ..^^

amny said...

Henry Zackery >> hoho..(bangga)

amny said...

NoRMa aZurA iSMaiL >> thnx ^^

amny said...

mykhalis >> peramah kunci blogger berjaya..kan3??

amny said...

Firdaus Kasim >> insyaallah law rajin..contest??penah kott..^^

amny said...

Miss Tira >> blog tira pon best gkk...^^

amny said...

nur ikhyar dee >> hoho (kembang 60saat)

Pendekar Laut said...

3 bulan = 1000
kalau setahun = mau ada 4000..wah congrats!