Yang disayangi

Monday, May 16, 2011

ciss !! aku benci benda ni,,kan dah kantoi..haha


eheeeemmmm !! please datangkan kembali mood aku untuk bebelog !


blog korang ada menda macam kat atas tu tak ??
 kalau ada sila buang ~jeles blog aku tak lepas nak letak ! 
(blog aku akan jadi berat)

sebenarnya aku tak berapa suka 'menda' macam kat atas tu (widget) !
sebab aku akan kantoi menjadi stalker blog korang terutamanya dia ni...ciss !!

kalau korang terperasan blog aku asyik ke blog korang setiap detik dan waktu tu..
tu bermakna aku suka la blog korang...(^^,)
aku suka entry korang ! walaupun aku tak mengomen,,

heeeee! rahsia besar sudah dibongkarkan !





p/s~ ehhheeemmmm...aku ada stalker ke tak ye??hehe ( nak perasan jap )



38 comments:

Nadia Mashuri said...

hehee..
tau dah apa dia buat..

Senorita said...

hahahaha.. xpela.. kan bagos jujur..
kuang3...

nmirmo said...

hehehe.....tira kalau masuk blog org ade mende alah tu...tekan hide me!! hahaha..hee~....selamat berblogging....x dapat stalker xpe..jadilah stalker..heehee.. ^_^

faiz said...

bley letak ni nak tau stalker blog aku..lembab sgt ke kalo letak...baik buang widget backlink sume tu...xsilap bley buat blog berat..

apik pehe said...

hehe..yer ker amni?
apik rase nk buh jugak laaa

ayie said...

cantik gak klu letak widget ni..yela da xbyk widget da skang..hehe

Syuxer said...

apasal tak de orang klik kat link dia tuh..huhu..comel je budak tuh kan..heheh..

ABU said...

aku la stalker awk tu, rahsia besar aku pun sudah dibongkarkan..keh keh keh :D

Wafiy Suzly said...

aku bukan stalker, tp aku suka pakai stokin. aku pndah domain

Ayie said...

anda stalker..?? hahaha

Azlan The Type Writer said...

pengendap!!!!!!!!!!!!!

Koding said...

apa salahnya...
Asalkan mudah untuk diziarah balas..

Azah Daud said...

hahaaa . apa salah nye tengokpage org kan tanpa bagi komen. ngeee .

adan said...

ahahaha.. kantoi..! keh keh khe..

najihah sahami said...

haha..kantoi free je..:P

Miss Shikio said...

x suka jugak widget tu, x pasal2 dia dah taw kita ni silent reader dia

hahahah~

nur ikhyar dee said...

Q : ehhheeemmmm...aku ada stalker ke tak ye??hehe

A : ada-ada :)

cik hemo hemo said...

tak perasan pulak ade widget tu. hehehee.


cik hemo suke stalk amni . hikhik

sue perbs.. said...

hehe.. sy pon stalker gak.. kdg2 segan nak komen.. nak bace entri je..

Ini Kisah Tia said...

pernah letak dulu . best juga pakai boleh tau siapa yang baru datang ;)

najmi^^ said...

pewitt,,haha

fatien ! said...

wah, siap ade sore agi. lawa !

jantung dah cabut. tolong pasang blik. dosshhh

~::KUYA HARIS::~ said...

penah jugak teniat nak pasang tapi macam menyemakkan aje.hehe XD

naim said...

terbaik..... :P

soooooour said...

best ke widget ni???

mykhalis said...

wahahha..ishh,,kan dah kantoi.. rasakan!! tuela.. sorila lama Khalis tak datang menyinggah.. lepas blogspot wat hal hari tue..bz sikit..

azri othman said...

kantoiiii....

d_LA said...

xde widget gitu tp kalo ada best gak kan leh tahu sape yg masuk sbb kdg2 dorg masuk tp x komen..lalala

pic tu lukis sndiri ke??comey la...

Red said...

haha. stalker y terkantoi. bhahaahahaaXD btw, hepi stalking :)

ABU said...

oh amny :D

Shamsuddin Amin said...

ak ade widget tu...
n amny pon ade kat situ...^^

thanks la bertandang... hehe

chemay said...

jangan letak :)

kay_are said...

ade2.. cume wat mase ni stalker tu agak bz nak stalk page dak comel ni ari2.. =P

NoRMa aZurA iSMaiL said...

hehehehe...xpew la, org taw..bila lagi nk tonjol kan diri..hahhaha...

A i n n u r A f i f f a h said...

ni stalker amni mai dah..haha

mushroom said...

nakalnya stalk org.. jgn risau, kat blog saya xde.. (bluwek) :P

**::CIKNUURUL::** said...

hahahhaaha,.kantoiii,tetttt,..ishh,amni ni,,jgnla jujur sgt,.haha,.

Mujaddid said...

Stalker:wowh... -.-