Yang disayangi

Saturday, June 11, 2011

susahnya nak blogwalking..


hari ni aku tak tahu nak buat apa..so ambik keputusan nak update..memang agak lamalah aku tak update..bukan kata takde masa,tapi broadben slow sangat sampai susah aku nak blogwalking !

sebelum ni aku asyik bergantung dekat stremmix jee..tapi bila aku belaja jauh2 ni..kena berharap pada broadben je laa...

aku susah nak blogwalking ke blog2 yang berat..
BLOG AKU BERAT RUPANYA!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku tak tahu nak update apa..
fikir punya fikir..aku nak kenalkan roomate aku laahh...


APA YANG BEST TENTANG BUDAK BILIK AKU
semuanya asal pahang...
so,bila cuti sem ni balik guna 1 bas je lahh..
senang kan??kan??


semuanya sama umur~ 18tahun
so ,memang memudahkan kerja aku..
sebab ada bilik yang xsama umur


semuanya sama kos..
kos information management
so,,senang nak study sama2..



Ain Shahira  (wawa)


pekan pahang


Raznie Hafiza (jenny)
kuantan pahang


Nur Asmaa (asma)
bentong,pahang


habis cerita pasal roomate..
minggu ni start blogwalking balik seperti biasa...
terima kasih sudi kunjung blog aku..


p/s~maaf ye kalau aku terlewat blogwalking blog korang..(^^,)Y


27 comments:

faiz said...

nasib baik la sume pahang..

azrijohan said...

ha'ah ek
mane nak tau blog kite ni berat tak



jemput ke blog sy lak k

Aimi Dayana Bahari said...

pakai broadband ape? hihi kadang2 tngok tempat jugak, line kureng lembap lah jadinya.

Shamsuddin Amin said...

wow...
awek pahang la semua...
kim salam amny...^^

chemay said...

belajar elok2 kat sana amny
:)

Raji and Yeen said...

Oh sme dri pahang eh? Kau dri mne lak?

shark said...

fuyooo.. orang tu dah ada kawan(s) baru :p

sue perbs.. said...

oh kesian amny.. btw, gud lueck study kat sana ek

Nur Liyana said...

oit hahhha...amny ko letak macam nak promote kwn je weyh..hahaha


senang nyer semua dari pahang:)

kay_are said...

ari tu pun g pahang gak, muadzam shah.. tak tanye pun nak bagitau =P tapi same r.. dah jarang2 ngan blog.. zaman bz dah mule.. T_T

naim said...

peh! terbaik la.. hehe

erm,, belajaq cam mana amny? hope semua ok

ABU said...

ha tu la sbbnya blogger yg pakai berok ni slalu membebel..hehehehe..

btw..kimsalam dgn roommate amni..lawa2 semuanya..:D

adan said...

wow.. semua dak pahang.. ok la tu..

**::CIKNUURUL::** said...

waaa,kite sekampongg,.hehe,.amni,dtg la blog CN yg burok tuh,.wakaka,.

nur ikhyar dee said...

wahhh...semua org pahang ye..kebetulan ke amny??

bagusnya!

Ini Kisah Tia said...

hehee . thanks tak lupakan Tia amni ;)
oh , pakai berukben dah ? hehee .. berat tak blog Tia ??

Alynna said...

comey2 belaka bdk roomate amny.. =)

NoRMa aZurA iSMaiL said...

x berkembang la amny...sumer nyer pahang...hehhehe... :)

bunga said...

semua pahang..mmg lau balik balik semua kan..haha

Khairunnisa' said...

Seronoknya dapat kawan yang berasal dari satu negeri :]

Nisa'

apik pehe said...

hehehe..fuhh..macam berpakat lak semua pahang..heheh..nanti la apik bawak jalan2 p kbmall..haha

~~Ticer Wann~~ said...

best tu dapat satu negeri... nak balik kampung pun senang...

jemput ke blog Ticer

Terharu sehingga rasa nak menitiskan air mata syahdu

Ayie said...

lama dah tak menyemak kat sini.. hahaha

Andrik McVean said...

hi there..i have just followed your blog and hope you can do the same...see u there :)

Mujaddid said...

Assalamualaikum,untung la cik amni dapat uitm dan keserasian kerpeluan.
saya nie upu x dpt..matrik lupa isi.poli puwn same..jadi pada saat2 akhir trpaksa la masuk kolej.

A i n n u r A f i f f a h said...

hai amni ^^

rinduuuu lah. heee.

lame xsinggah belog ni. =.='

dah 4minggu baru pat unline ni.

sian kan? :P

zaty said...

lucky kot dapat roomate yg sme kos. study leklok tau. :)